De laatste maandjes! - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Amy - WaarBenJij.nu De laatste maandjes! - Reisverslag uit Australie, Curaçao van Amy - WaarBenJij.nu

De laatste maandjes!

Blijf op de hoogte en volg Amy

16 Maart 2015 | Curaçao, Australie

Hallo allemaal!

Ik ben alweer een aantal weken terug in Australië vanaf Thailand, tijd voor een nieuw verslag!

Toen ik mijn vorige verslag schreef zat ik in het vliegtuig van Melbourne na Bangkok, wat een verschil, Australië en Thailand!

Ik kwam s'avonds laat aan, daarom had ik een hotel geboekt vlakbij het vliegveld, zodat ik na de reis lekker kon douchen en kon gaan slapen, maar jeeeetje wat een luxe was dat!! Een hotel, een eigen kamer, 2 persoons bed, eigen balkon, eigen douche, en dat voor de helft van de prijs als wat ik normaal voor een hostel betaal waarbij je dan de kamer, douche etc met tientallen andere mensen deelt! Toen voelde ik me we even n prinsesje

• 16 Maart 2015 - 16:27

Nance:

Nou Amy, net je oude berichten gelezen. Jij vermaakt je daar prima. Wat een ervaring voor je leven zeg. Met smart wacht ik op je tweede helft haha